marți, 28 august 2012

Lotiune tonica HOMEMADE!

Buna dragele mele!Acum ceva timp mi-a facut o lotiune chiar acasa.Pt ca am vazut ca mama mea facea bulion si mi-am amintit ca vazusem ceva cu sos de rosii intr-o lotiune tonica am cautat reteta si here we are!:

De ce aveti nevoie:

-Sucul dintro jumatate de lamaie
-25 g ceai verde(sau de musetel plante medicinale etc)
-25 g suc rosii(sau morcovi,rodie)
-jumatate de lingurita de miere

Se amesteca toate ingredientele si si turnam intr-un recipient ce am obtinut iar restul punem apa fiarta.Se pune la frigider iar cand e rece putem s ao folosim!Este de preferat sa o tineti in permanenta in frigider.Eu o foloseam dimineata si seara.

ATENTIE:nu va rezista mai mult de 5 zile pt ca e ceva natural cu legume si mai devreme sau mai tarziu se va strica.

Pot sa spun ca mi s-au dus foarte foarte multe puncte negre si cosuri datorita acestei lotiuni si cu siguranta nu imi voi lua una din comert ci voi continua s aimi fac eu propria lotiune!
Sper ca v-a placut!
xoxo

Un comentariu:

  1. E foarte greu sa gasesti un tratament bun care sa aiba grija de tenul tau, mai ales daca e gras cum este al meu.
    Eu am fost la medic dermatolog pentru o solutie buna de curatare a tenului si mi-a dat o lotiune tonica naturala cu 100% ulei pur din arbore de ceai(tea tree oil) si hamamelis, fara alcool de la Thursday Plantation.
    Mi-a recomandat ca ar fi bine sa imi cumpar tot de la ei si o spuma naturala pentru fata . Pe langa cele 2 produse, spuma si lotiunea eu mi-a luat si crema hidratanta naturala cu arbore de ceai, macese si vitamina E.
    Prosusele sunt perfecte pentru tenul meu gras, m-am indragostit de ele. De cand am inceput sa folosesc produsele naturale cu arbore de ceai, problema mea cu excesul de sebum si cu cosurile a disparut complet.

    RăspundețiȘtergere