miercuri, 5 septembrie 2012

Favoritele lunii:August

Si cum am promis revin cu favoritele lunii doar pe blog nu si in alte parti.Am sa incerc sa le fac in fiecare luna cu toate ca este greu sa schimbi produsele de la o luna la alta.Si here we are..
Gelul pentru fermitate de la Dove-il aveam de ceva timp(a fost castigat de la un concurs organizat de revista bravo)ce noroc pe mine.Si am zis ca daca tot il am sa il folosesc.Imi place ceea ce face.Lasa pielea moale,catifelata,hidratata.Mai am foarte putin si deabea astept sa il termin!AA si cred ca este in jur de 12 lei(cred)

Spray-ul deodorant de la Dr.Schools-IL ADOR!IL IUBESC!Este genial!L-am folosit zilnic.Dupa ce faceam un dus ma dadeam cu crema de picioare pulverizam putin spray pe talpi.Are un efect recomfortant,racoritor dar si hidratant.Recomand cu caldura.L-am luat din DM si a fost 6 sau 7 lei.Si cu siguranta il voi recumpara.

Deodorantul solid cu castravete DOVE-iubirea mea din totdeauna.Niciodata nu m-a dezamagit si il folosesc de cativa ani buni.Cu toate ca am incercat si altele tot la el revin!Si dupa cum vedeti l-am terminat insa am proviziile mele:)).A fost 13 lei.

Gelul de curatare Palmolive Aroma Therapy-numele acestui gel isi spune cuvantul.Simti o stare de bine atunci cand il folosesti si intradevar te relaxeaza.Are un miros foarte placut care persista multe ore.Si este si foarte ieftin(pana in 8 9 lei)

Spray-ul pentru descalcirea parului de la AVON-nu pot sa cred ca am adaugat pe lista acest produs.Eu nu sunt deloc incantata de produsele avon insa acesta era al surorii mele.Si intr-o zi cand parul meu  nu avea nici un Dumnezeu am zis s ail incerc.Sunt uimita ce efect bun are.Partea proasta este ca dupa o utilizare doua ti se uleiaza parul foarte tare.Si l-am luat la reducere la 9 lei.(pretul difera de brosura)

Gelul de curatare a fetei de la Balea YOUNG-numai parerei bune.L-am folosit non stop si deabea sunt la jumatate.Deci ma mai tine o luna.Obisnuiesc sa imi curat fata seara cu el.Mi se inrosesc putin cosurile si se accentueaza punctele negre intrun cuvant mi se irita fata insa si tin sa subliniez INSA dimineata ai fata curataaa!!!FOARTE CURATA!L-am luat din DM si a fost 6 lei-ce pret pt o calitate atat de buna!!

Si cam astea au fost produsele.Sper ca nu v-am plictisit prea tare.
xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu